PRODUCT STRATEGY

Ως ένα βασικό συστατικό του Μείγματος Marketing (4P’s), το «προϊόν» υπάρχει για να ικανοποιήσει μια συγκεκριμένη ανάγκη μιας ομάδας καταναλωτών.  Τα βασικά συστατικά από τα οποία αποτελείται είναι το βασικό όφελος που υπάρχει για τον καταναλωτή, τα τεχνικά ή λειτουργικά χαρακτηριστικά του και τα επιπλέον οφέλη που ξεπερνούν το βασικό επίπεδο ικανοποίησης του πελάτη και που πολλές φορές αποτελούν την πηγή διαφοροποίησης από τον ανταγωνισμό.

Ωστόσο, ο πελάτης αντιλαμβάνεται τα οφέλη μέσα από τη σχέση που αναπτύζει με την ίδια την επιχείρηση. Όταν το όφελος που αποκομίζει λοιπόν, είναι μεγαλύτερο από το «κόστος» που πληρώνει, τότε η αντιλαμβανόμενη αξία είναι μεγαλύτερη σε σχέση με τα ανταγωνιστικά προϊόντα. Πρέπει να τονίζουμε, ότι με τον όρο κόστος δεν εννοούμε μόνο την τιμή του προϊόντος, αλλά σε αυτό συμπεριλαμβάνονται και άλλοι παράγοντες όπως είναι για παράδειγμα ο χρόνος έρευνας αγοράς και άλλα. Ουσιαστικά, μπορούμε να πούμε ότι στο μυαλό του καταναλωτή ισχύει η εξίσωση: Όφελος – Κόστος = Αντιλαμβανόμενη Αξία

TI EINAI TO BCR;

Η υποστήριξη στη λήψη αποφάσεων με τεκμηρίωση και εργαλεία για την ορθότερη και αποτελεσματικότερη σε χρόνο και κόστος διαδικασία ελέγχου μιας οποιασδήποτε παραγωγικής διαδικασίας.
Έχοντας σαν τελικά προϊόντα τον εξορθολογισμό των μονάδων κόστους και την ανάδειξη των υπεραξιών σε όλο το φάσμα, τομείς μιας επιχείρησης

ΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ Η ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ;

Η βασική αιτία για την αναδιοργάνωση οποιασδήποτε επιχειρησιακής λειτουργίας τόσο στο σύνολο όσο και σε επιμέρους τομείς και υποτομείς μιας επιχείρησης είναι η αρνητική στατιστική που επιμένει για πολύ καιρό. 

Στο επίπεδο της πρόληψης, επιχειρήσεις και οργανισμοί διατηρούν την διαδικασία αναδιοργάνωσης ανοικτή μέσω του ποιοτικού ελέγχου ή ανεξάρτητης αρχής. Η διαδικασία αναδιοργάνωσης προβλέπει την αξιολόγηση και εξέταση, τη λογική σειρά των συμβάντων. Σε οποιονδήποτε επιχειρησιακό σχεδιασμό ξεκινώντας από την κορυφή και σαρώνοντας το οργανόγραμμα από αριστερά προς τα δεξιά. Με στόχο την καλυτέρευση των αποτελεσμάτων και την βελτιστοποίηση αυτών.

3. Υλοποίηση σχεδίου

  • Σχεδιασμός Νέων Διαδικασιών με Περιγραφή Αναμενόμενων Οφελών
  • Παροχή Εργαλείων
  • Προσωπική Συμβούλευση
  • Εκπαίδευση
  • 4. Καθιέρωση συστημάτων στατιστικών για διοίκηση & διαχείριση

  • Σύστημα IRCM
  • Σύστημα Υποστήριξης Αποφάσεων ( Decision Making )
  • Get in touch with us.

    Ready to Grow your Business?

    Scroll To Top