Business Process Re-Engineering (BCR)

“Η από τα θεμέλια επανεξέταση κι ανασχεδιασμό των επιχειρησιακών διαδικασιών και της οργανωτικής δομής μιας επιχείρησης με στόχο την επίτευξη δραματικής βελτίωσης σε φλέγοντες τομείς όπως η ποιότητα, η παραγωγικότητα, η ικανοποίηση του πελάτη και ο χρόνος για να φτάσει ένα προϊόν στην αγορά (Tapscott et al, 1993).

TI EINAI TO BCR;

Το (BPR) περιλαμβάνει αλλαγές τόσο στις δομές όσο και στις διαδικασίες στο επιχειρησιακό περιβάλλον. Όλες οι ανθρώπινες, οργανωτικές και τεχνολογικές διαστάσεις που χαρακτηρίζουν μία επιχείρηση, δύναται να αλλάξουν μέσα από τη διαδικασία αναδιοργάνωσης (BPR)
Η υποστήριξη στη λήψη αποφάσεων με τεκμηρίωση και εργαλεία για την ορθότερη και αποτελεσματικότερη σε χρόνο και κόστος διαδικασία ελέγχου μιας οποιασδήποτε παραγωγικής διαδικασίας.
Έχοντας σαν τελικά προϊόντα τον εξορθολογισμό των μονάδων κόστους και την ανάδειξη των υπεραξιών σε όλο το φάσμα, τομείς μιας επιχείρησης

ΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ Η ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ;

Η βασική αιτία για την αναδιοργάνωση οποιασδήποτε επιχειρησιακής λειτουργίας τόσο στο σύνολο όσο και σε επιμέρους τομείς και υποτομείς μιας επιχείρησης είναι η αρνητική στατιστική που επιμένει για πολύ καιρό. 

Στο επίπεδο της πρόληψης, επιχειρήσεις και οργανισμοί διατηρούν την διαδικασία αναδιοργάνωσης ανοικτή μέσω του ποιοτικού ελέγχου ή ανεξάρτητης αρχής. Η διαδικασία αναδιοργάνωσης προβλέπει την αξιολόγηση και εξέταση, τη λογική σειρά των συμβάντων. Σε οποιονδήποτε επιχειρησιακό σχεδιασμό ξεκινώντας από την κορυφή και σαρώνοντας το οργανόγραμμα από αριστερά προς τα δεξιά. Με στόχο την καλυτέρευση των αποτελεσμάτων και την βελτιστοποίηση αυτών.

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ

Η μεθοδολογία αναδιοργάνωσης που χρησιμοποιείται από την ομάδα μας τα τελευταία χρόνια εστιάζει σε δύο επίπεδα. 

Πρώτον, στον ίδιο τον επιχειρηματία ως άτομο και στις θεωρήσεις που έχει σε σχέση με την επιχειρηματική του δραστηριότητα επιτυγχάνοντας με βαθμίδωση (η ταχύτητα της οποίας εξαρτάται από το ίδιο το άτομο) τη σταδιακή αλλαγή στα αδύνατα σημεία της επιχείρησης. Και σε τεχνικές διαχείρισης της συναισθηματικής κατάστασης έτσι ώστε ο ίδιος να είναι σε θέση αιτίας, ως προς τους σκοπούς και στόχους του.
Δεύτερον εφαρμόζοντας μετά την πραγματοποίηση της ανάλυσης από πάνω προς τα κάτω και από αριστερά προς τα δεξιά στην ιεράρχηση ενός πλήρους οργανογράμματος, πραγματοποίηση αξιολόγησης-ανάλυσης και σταδιακής επιδιόρθωσης μέχρι και κατώτατου επιπέδου και όπως αυτή περιγράφεται στις επόμενες διαφάνειες.
Τα τελικά αποτελέσματα εστιάζουν στο υψηλό ηθικό της ομάδας, στον εξορθολογισμό των μονάδων κόστους, και στην ανάδειξη υπεραξιών (ανταγωνιστικό πλεονέκτημα) σε όλο το φάσμα του οργανογράμματος. Καθ όλη τη διάρκεια της αναδιοργάνωσης και για οποιαδήποτε αλλαγή δύναται να συμβεί, χρησιμοποιούνται ειδικά εργαλεία που αποφέρουν το τελικό αποτέλεσμα αλλά και την μετέπειτα μέτρηση και σταθεροποίηση των αποτελεσμάτων αυτών.

Αναδιοργανωση σε 4 σταδια

1. Αξιολόγηση – Ανάλυση – Παρουσίαση

  • Κατανόηση Υπάρχουσας Κατάστασης (Παρούσα Θέση επιχείρησης)
  • Ανάλυση Επιχειρησιακών Διαδικασιών
  • Διαδικασία Σύγκρισης Απόκλισης Στόχων (Δημιουργία ιδανικής θέσης)
  • Αναγνώριση Προβληματικών Περιοχών
  • 2. Σχεδιασμός Ενεργειών προς μια νέα μελλοντική θέση

  • Επιλογή Διαδικασιών & Γραμμών Αναδιοργάνωσης
  • Ανάλυση Κατωτέρου Επιπέδου Διαδικασιών
  • 3. Υλοποίηση σχεδίου

  • Σχεδιασμός Νέων Διαδικασιών με Περιγραφή Αναμενόμενων Οφελών
  • Παροχή Εργαλείων
  • Προσωπική Συμβούλευση
  • Εκπαίδευση
  • 4. Καθιέρωση συστημάτων στατιστικών για διοίκηση & διαχείριση

  • Σύστημα IRCM
  • Σύστημα Υποστήριξης Αποφάσεων ( Decision Making )
  • Get in touch with us.

    Ready to Grow your Business?

    Scroll To Top