Τα βασικά στάδια για την ανάπτυξη μίας διαφημιστικής καμπάνιας είναι:
1. Ο προσδιορισμός και ανάλυση της αγοράς στόχου της διαφήμισης
2. Ο καθορισμός του σκοπού της διαφήμισης
3. Ο προϋπολογισμός του ύψους της διαφημιστικής δαπάνης
4. Η δημιουργία του διαφημιστικού μηνύματος
5. Η επιλογή των μέσων μαζικής επικοινωνίας
6. Η αξιολόγηση αποτελέσματος της διαφήμισης και διορθωτικές ενέργειες
Κάθε επιχείρηση είναι μοναδική, με τον δικό της σκοπό και τους δικούς της στόχους. Στην πράξη λοιπόν, η επιτυχία της στρατηγικής προώθησης προέρχεται από τον σωστό σχεδιασμό, ο οποίο οδηγεί στην επίτευξη των στόχων και τον σκοπών την εκάστοτε εταιρεία