promotion strategy

Ένας σημαντικός παράγοντας στην επιτυχία μία επιχείρησης αλλά και την αύξηση των πωλήσεων είναι η στρατηγικής προώθησης. Η επιχείρηση πρέπει να επικοινωνήσει με το τμήμα της αγοράς προς το οποίο απευθύνεται το προϊόν της, για να πληροφορήσει τους καταναλωτές για την ύπαρξη του προϊόντος, να τονίζει να USP (Unique Selling Point) του και να χτίσει – αναπτύξει το brand awareness της ίδιας της εταιρείας.

ΜΕΙΓΜΑ ΠΡΟΒΟΛΗΣ

Τα στοιχεία του συστήματος επικοινωνίας, που ονομάζονται και στοιχεία του μείγματος προβολής, συνίσταται από πέντε βασικές δραστηριότητες:

1. Διαφήμιση

Σκοπός της διαφήμισης είναι να διατήρηση, να προσελκύσει και να αύξηση την πελατεία μιας επιχείρησης, γιατί έτσι αυτή θα βελτιώσει τις πωλήσεις της και την απόδοση των επενδυμένων κεφαλαίων.  

2. Δημόσιες σχέσεις

Οι Δημόσιες Σχέσεις αναφέρονται στην προσπάθεια μίας επιχείρησης, ενός οργανισμού ή ενός κόμματος, πολιτικού προσώπου κτλ. να προβληθεί ευρέως και να δημιουργήσει θετική εικόνα γύρω από το πρόσωπό του/της.

3. Προσωπική πώληση

Η προσωπική πώληση συνεπάγεται την άμεση επικοινωνία πρόσωπο με πρόσωπο μεταξύ πωλητή και πιθανού πελάτη με σκοπό φυσικά την πώληση αγαθών ή/και υπηρεσιών.

4. Μέθοδοι προώθησης πωλήσεων

Σε αυτό το στοιχείο του μείγματος προβολής περιλαμβάνονται οι εκπτώσεις, οι διαγωνισμοί, τα εκπτωτικά κουπόνια, η διανομή δωρεάν δειγμάτων και άλλα. Σκοπός φυσικά είναι η άμεση αύξηση της ζήτησης του προϊόντος, καθώς δημιουργεί στον καταναλωτή την εντύπωση ότι πρόκειται για ευκαιρία ή ότι αγοράζει κάτι σε πολύ προνομιακή τιμή.

5. Άμεσο Μάρκετινγκ

Πρόκειται για την άμεση και εξατομικευμένη επικοινωνία μεταξύ επιχείρησης και καταναλωτή, που γίνεται μέσω newsletters, SMS campaigns και διαφήμιση άμεσης παραγγελίας μέσω τηλεόρασης ή site, και έχει ως στόχο την άμεση ανταπόκριση του καταναλωτή στο μήνυμα της επιχείρησης.  

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΜΠΑΝΙΑΣ

Ο προγραμματισμός της διαφημιστικής καμπάνιας πρέπει να βασίζεται σε αποφάσεις που συμβαδίζουν με τους στόχους της επιχείρησης. Κάθε διαφημιστική καμπάνια ασχολείται με την ανάπτυξη μίας σειράς από διαφημίσεις, τις οποίες στη συνέχεια διοχετεύει στα διάφορα διαφημιστικά μέσα, προκειμένου η επιχείρηση να επικοινωνήσει με την αγορά-στόχο της.

 

Τα βασικά στάδια για την ανάπτυξη μίας διαφημιστικής καμπάνιας είναι:

1. Ο προσδιορισμός και ανάλυση της αγοράς στόχου της διαφήμισης

2. Ο καθορισμός του σκοπού της διαφήμισης

3. Ο προϋπολογισμός του ύψους της διαφημιστικής δαπάνης

4. Η δημιουργία του διαφημιστικού μηνύματος

5. Η επιλογή των μέσων μαζικής επικοινωνίας

6. Η αξιολόγηση αποτελέσματος της διαφήμισης και διορθωτικές ενέργειες

Κάθε επιχείρηση είναι μοναδική, με τον δικό της σκοπό και τους δικούς της στόχους. Στην πράξη λοιπόν, η επιτυχία της στρατηγικής προώθησης προέρχεται από τον σωστό σχεδιασμό, ο οποίο οδηγεί στην επίτευξη των στόχων και τον σκοπών την εκάστοτε εταιρεία

 

Get in touch with us.

Ready to Grow your Business?

Scroll To Top