Τοποθεσία: Πού κατοικούν οι περισσότεροι πελάτες σου; Αν η περιοχή που σχεδιάζεις να ανοίξεις την επιχείρηση σου δεν έχει αρκετούς από τους “πελάτες – στόχο” σου, για παράδειγμα, πρέπει να πας αλλού την επιχείρησή σου ή να τροποποιήσεις το αντικείμενο της επιχείρησής σου.
Εισόδημα: Πρέπει να ξέρεις το μέσο οικογενειακό εισόδημα των πελατών σου και το μέσο κύκλο εργασιών των επιχειρήσεων.
Αγοραστικές συνήθειες: Πέρα από το εισόδημα, ψάξε τις καταναλωτικές συνήθειες της “αγοράς – στόχου” σου. Πόσα ξοδεύουν συνήθως για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που σχεδιάζεις να πουλήσεις; Πώς και πού αγοράζουν μέχρι τώρα; Πόσο συχνά αγοράζουν;
Ανταγωνισμός: Ένα ακόμα βασικό στοιχείο που θα πρέπει να καλύψει η έρευνα αφορά την αναγνώριση του άμεσου και εμμέσου ανταγωνισμού. Ποιοι είναι, μερίδιο αγοράς, πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα των προϊόντων τους, ανταγωνιστική τους στρατηγική, που βρίσκονται, κλπ.