1. Ανταγωνισμός: Αποτελεί κατά κανόνα τον κυριότερο εξωτερικό παράγοντα που λαμβάνει υπόψη της μία εταιρεία στον καθορισμό της τιμής της.
2. Προμηθευτές: Μία αύξηση της τιμής της πρώτης ύλης που προμηθεύεται η εταιρεία θα προκαλέσει αύξηση του κόστους της το οποίο πολύ πιθανό να αναγκαστεί να μεταφέρει στην τιμή του δικού της προϊόντος.
3. Διανομείς: Τα δίκτυα διανομής και πώλησης επηρεάζουν την τελική τιμή καθώς η τιμή πώλησης στον καταναλωτή πολλές φορές επηρεάζεται από τον λιανέμπορο και όχι από τον παραγωγό.
4. Καταναλωτές: Η ζήτηση του προϊόντος από τους καταναλωτές αλλά και η αντίδραση τους στις τιμολογιακές μεταβολές αποτελεί σημαντικό γνώμονα στις τιμολογιακές αποφάσεις της επιχείρησης.